Vi har fortfarande naturgödsel kvar som behöver läggas ut och flera områden som ännu inte har fått gödsel, eller fått för lite gödsel på ställen.
Därför kör vi en gemensam arbetsinsats nu på söndag 28/6 kl. 10.00.
Ju fler vi är, desto snabbare går arbetet och desto mer av gödseln får vi ut på våra grönytor.
För att arbetet ska bli så effektivt som möjligt och för att undvika att vissa områden missas, kommer vi att arbeta tillsammans i ett område i taget innan vi går vidare till nästa. På så sätt blir det lättare att hålla koll på vad som är gjort och arbetet flyter smidigare.
Ta gärna på er arbetshandskar och oömma kläder.
Vi ses på söndag kl. 10.00!
Med vänliga hälsningar
Trädgårdsgruppen via Styrelsen